Zmiany wprowadzono z powodu: Wyjaśnienia nr 1 na zadane pytanie przez jednego z wykonawców
„Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (ogrodzenie oraz tereny utwardzone z drogami i chodnikami) na działce nr ewid. 102 (obręb ged. Ustków) położonej w miejscowości Ustków Gmina Warta”
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Warta, dnia 19 kwietnia 2013 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Spółka z o.o. ogłasza przetarg nieograniczony pn:
„Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (ogrodzenie oraz tereny utwardzone z drogami i chodnikami) na działce nr ewid. 102 (obręb ged. Ustków) położonej w miejscowości Ustków Gmina Warta”.
1. Nazwa i adres zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Spółka z o.o. ul. Łódzka 1, 98-290 Warta.
2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej: www.zwikwarta.pl/bip
3. Przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (ogrodzenie oraz tereny utwardzone z drogami i chodnikami) na działce nr ewid. 102 (obręb ged. Ustków) położonej w miejscowości Ustków Gmina Warta. Zadanie realizowane na warunkach Decyzji Starosty Sieradzkiego - pozwolenie na budowę Nr 920/2012 z dnia 10.12.2012r znak AB.6740.821.2012 i zatwierdzonej tą decyzja dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe (projekt budowlany, wykonawczy), specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, szczegółowe wymogi, które znajdują się w załącznikach do SIWZ oraz SIWZ. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., poleceniami inspektora nadzoru, oraz wymogami niniejszej SIWZ.
Kod CPV 45000000-7
Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie robót budowlanych
- wykonanie robót elektrycznych
- wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w wymaganym zakresie,
- wykonanie trawników,
- przeprowadzenie prób i szkoleń w niezbędnym zakresie.
- zapewnienie nieprzerwanej, ciągłej dostawy wody odbiorcom o odpowiednich parametrach jakościowych określonych we właściwych przepisach prawa podczas trwania inwestycji.
Oprócz wykonania w/w robót Wykonawca zobowiązany jest uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów (w tym pozwolenie wodno-prawnego na pobór wód podziemnych i odprowadzenie ścieków z SUW i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej) niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie od inspektora nadzoru budowlanego.
W odniesieniu do inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej Zamawiający uzna spełnienie tego warunku po okazaniu zlecenia i wniesienia opłaty za wykonanie inwentaryzacji przez uprawnionego geodetę.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Podwykonawstwo Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. Zaangażowanie podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Wykonawca ma obowiązek określenia w ofercie, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom.
6. Wymagany termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie:
- zakończenia całości prac – do dnia 30.10.2013 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
-
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
-
posiadania wiedzy i doświadczenia;
-
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
8. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków:
-
Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności.
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.SIWZ. Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt a. -
Wiedza i doświadczenie.
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 roboty budowlane, obejmujące swoim
zakresem przebudowę stacji uzdatniania wody o wartości każdej co najmniej 700.000,00zł. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Wiedza i doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt b. -
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył Oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. SIWZ
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt c. -
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, które będą kierować robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie właściwe dla przedmiotu zamówienia w specjalności:
a. konstrukcyjno – budowlanej - co najmniej jedna osoba,
b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba,
c. instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba.
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt d. -
Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł
Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt e.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana sposobem zero – jedynkowym, (spełnia - nie spełnia).
9. Kryteria oceny ofert: cena 100 %
10. Ofertę należy złożyć w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Gminy i Miasta Warta Spółka z o.o. ul. Kościuszki 9, 98-290 Warta lub dostarczyć na adres Zamawiającego w terminie do 6 maja 2013r., godz. 14:00 zasu lokalnego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 maja 2013r., godz. 14:15 czasu lokalnego w pokoju Prezesa Zarządu.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ZAŁĄCZNIKI:
- projekt budowlany (archwium rar - 12,2 mb) ,
- projekt wykonawcz (archwium rar - 9,5 mb),
- przedmiar (archiwum rar - 2 mb),
- STWiOR (archiwum rar - 1,2 mb)
- BiOZ (archiwum rar - 82 kb),
- tabela elementów scalonyc (dokument pdf - 64 kb),
- szczegółowe wymog (dokument pdf - 165 kb),
- SIWZ (dokument pdf - 22 mb),
- pozwolenie na budowę SUW Ustków (dokument pdf - 1,2 mb),
- pismo projektanta dot. zmian (dokument pdf - 0,6 mb),
- ogłoszenie o przetargu (wersja pdf)
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 791294174 lub mailowy p_jackowski@zwikwarta.pl
Publikacja dnia: 19.04.2013 18:34
Podlega Ustawie